چطوری میشه

خرید قالب های وردپرس به روش هوشمند

خرید قالب های وردپرس به روش هوشمند

تقاضا برای تم های وردپرس با کیفیت بالا دیوانه کننده است. هزاران نفر هستند که هر روز به دنبال مضامین رایگان و تجاری هستند و افرادی مانند من از فروش آنها امرار معاش می کنند. به دلیل چنین تقاضای بالا، مردم دائماً فروشگاه‌های تم جدید باز می‌کنند و/یا اقلام جدیدی برای فروش در بازارهای موجود مانند ایجاد می‌کنند. جنگل تم.

به‌عنوان خریدار، تبلیغ‌کننده و توسعه‌دهنده پوسته وردپرس، تجربه بسیار زیادی با بسیاری از فروشگاه‌های تم محبوب و کار آنها دارم. من همچنین به انتخاب اقلام باکیفیت نسبت به موارد نه چندان عالی توجه زیادی دارم.

من می‌خواستم برخی از نکاتم را به اشتراک بگذارم تا به شما کمک کنم وقتی در جستجوی تم‌های وردپرس «تجاری» هستید، خریدهای هوشمندانه‌تری انجام دهید – توجه داشته باشید، من از اصطلاح تجاری استفاده می‌کنم زیرا…

“همه تم های تجاری مضامین ممتاز نیستند و همه تم های ممتاز مضامین تجاری نیستند!”

اغلب اوقات مردم به همه موضوعات تجاری به عنوان ممتاز اشاره می کنند، با این حال، اصطلاح حق بیمه به چیزی اشاره دارد که استثنایی و برتر از سایر موضوعات در نوع خود است. اما همانطور که همه ما می دانیم برخی از تم های تجاری بدتر هستند و می توانند بدتر از برخی از تم های رایگان موجود باشند.

این نکات من است…

آیا می توانید به فروشنده اعتماد کنید؟

فروشگاه تم: یکی از اولین چیزهایی که باید از خود بپرسید این است که آیا می توان به فروشنده اعتماد کرد. نه تنها به این دلیل که ممکن است اطلاعات کارت اعتباری خود را به آنها بدهید، بلکه به این دلیل که می خواهید مطمئن شوید که محصول خود را واقعاً دریافت خواهید کرد و همانطور که توضیح داده شد کار خواهد کرد. با انجام یک جستجوی Google ساده بر روی فروشنده، باید به خوبی متوجه شوید که آیا این شخص/شرکت قانونی است یا خیر. معمولاً، در غیر این صورت، انبوهی از بررسی‌های وحشتناک یا پست‌های وبلاگی را می‌بینید که درباره آنها خشمگین هستند.

فروشنده انفرادی: اگر از یک فروشنده فردی در یک بازار خرید می‌کنید، اغلب می‌توانید از طریق نظرات و رتبه‌بندی‌ها متوجه شوید که آیا مردم فروشنده را دوست دارند یا خیر. برای مثال، اگر برخی از نظرات موضوع تجاری من را بخوانید و به نظرات من نگاه کنید، متوجه خواهید شد اکثرا همه مثبت 😉

اگر آنها در یک بازار نیستند و مستقیماً از وب‌سایت/وبلاگ خود می‌فروشند، مثلاً دیوین پرایس در وبلاگش این کار را می‌کند و کیت چارچوب گزینه‌های خود را می‌فروشد، می‌توانید برخی از پست‌های او را بخوانید، github او را بررسی کنید و / یا توییتر و فوراً خواهید دید که او یک مرد باحال است. همین امر در مورد دوست من پیپین ویلیامسون در Pippins Plugins صدق می کند (همه پیپین را می شناسند). اگر فقط هر یک از این دو نفر را جستجو کنید، خواهید دید که آنها به شدت درگیر جامعه وردپرس هستند و افراد قابل اعتمادی هستند.

همچنین، اگر پرداخت‌ها از طریق PayPal انجام می‌شود، یک لایه امنیتی اضافی دارید، بنابراین اگر همچنان نگران هستید، ارزش جستجوی آن را دارد.

پرداخت یک تم رایگان: اگر فروشنده نوعی تم رایگان ارائه می‌دهد، باید آن را دانلود کنید و به کد آن نگاهی بیندازید. بدیهی است که اگر برخی از اشکالات را مشاهده کردید نگران نباشید زیرا ممکن است تم قدیمی باشد یا به اندازه یک تم تجاری به آن توجه نشده است. آنچه شما به دنبال آن هستید کد رمزگذاری شده و لینک های ترسیم شده است. اگر فروشنده تم‌های رایگان با انواع پیوندهای هرزنامه یا کد رمزگذاری شده را به شما می‌دهد، من شخصاً به موارد تجاری آنها اعتماد نمی‌کنم.

آخرین به‌روزرسانی تم در…

یکی از اولین چیزهایی که من شخصاً به آن نگاه می کنم این است که این موضوع چه زمانی منتشر شد یا آخرین به روز رسانی شد. وردپرس دائما در حال تکامل است و شما می خواهید مطمئن شوید که نه تنها قالب شما از برخی از جدیدترین عملکردهای موجود استفاده می کند، بلکه مطمئن شوید که تم برای استفاده ایمن است. به عنوان مثال، هر طرح زمینه ای که در چند سال گذشته به روز نشده باشد، با استفاده از Timthumb ایده بسیار بدی است – همه شما از آسیب پذیری عظیم Timthumb که کشف و اخیراً اصلاح شده است، می دانید.

مهم نیست که تم قدیمی باشد، اگر اخیراً به‌روزرسانی شده باشد، همچنان می‌تواند انتخاب خوبی باشد! اگر یک تغییر گزارش عمومی وجود دارد، ممکن است بخواهید از طریق آن نگاهی بیندازید. البته همیشه می‌توانید از فروشنده بپرسید که آیا موضوع به‌روزرسانی شده است تا با آخرین نسخه وردپرس کار کند.

من قبلاً از مردم پرسیده‌ام که آیا تم‌های من با نسخه پایین‌تری از وردپرس کار می‌کنند، زیرا به دلایلی نمی‌خواستند نصب خود را به‌روزرسانی کنند. راستش، من اهمیتی نمی‌دهم دلیلش چیست… شما باید نصب WP خود را همیشه به‌روز نگه دارید!

هرگز، هرگز اجازه ندهید که یک موضوع مانع از استفاده شما از آخرین نسخه وردپرس شود.

کد را با W3C بررسی کنید

یک چیزی که فقط چند ثانیه طول می کشد این است که یک بررسی W3C در صفحه اصلی تمی که قصد خرید آن را دارید انجام دهید. شما می توانید هر صفحه را آزمایش کنید، اما به طور معمول اگر صفحه اصلی به خوبی کدگذاری شده باشد، معمولا بقیه سایت نیز همینطور خواهد بود. اگر صفحه اصلی صدها خطا داشته باشد، به همین ترتیب است، احتمالاً می توانید انتظار مشابهی را برای بقیه سایت داشته باشید.

توجه: برخی از خطاهایی که در W3C به وجود می‌آیند می‌توانند مربوط به ویدیوهای جاسازی شده، کد آزمایشی و غیره باشند. بنابراین اگر چند خطا دریافت کردید، طرح زمینه را خاموش نکنید، آنها را بخوانید و ببینید در مورد چیست، گاهی اوقات واقعاً چیزی نیست.

بررسی رتبه‌بندی‌ها و نظرات

من اغلب افرادی را می بینم که از ThemeForest شکایت می کنند، جایی که من تم های تجاری خود را می فروشم (ATM)، زیرا آنها طرح زمینه ای را خریداری کرده اند و نویسنده به آنها کمک نمی کند. فقط با نگاهی به نویسنده اغلب می بینم که آنها رتبه بندی ضعیفی دارند، افرادی که در مورد مسائل مربوط به موضوع نظر می دهند … و غیره.

تم‌ها بسیار ارزان هستند و اگر برایتان مهم نیست که چند دلار از این‌جا و آنجا از دست بدهید، ادامه دهید و یک طرح زمینه بخرید و اگر کار نکرد، آن را به‌عنوان از دست دادن مالیات خود ادعا کنید. در غیر این صورت، خواندن چند کامنت و اطمینان از اینکه نویسنده رتبه بندی خوبی دارد، ضرری ندارد. و اگر واقعاً می‌خواهید مطمئن شوید که انتخاب درستی دارید، بازار را به صورت آنلاین جستجو کنید و برخی از نظرات را مطالعه کنید (توجه داشته باشید، اکثر نظرات موجود توسط شرکت‌های وابسته ایجاد شده‌اند، پس مراقب باشید، همه آنها صادق نیستند. ) ممکن است تعدادی توییت ارسال کنید و نظر مردم را بپرسید.

نگاه کردن به ویژگی‌ها و گزینه‌ها

البته وقتی در جستجوی یک تم جدید هستید، چیزهای زیادی ممکن است به دنبال آن باشید، معمولاً ویژگی‌ها یا عناصر طراحی خاصی را می‌خواهید. در زیر فقط چند نکته از چیزهایی که فکر می کنم همیشه ضروری هستند و چیزهایی که چندان ضروری نیستند آورده شده است.

ضروری:

  • HTML، PHP و JS به خوبی کدگذاری شده
  • طرح‌بندی که نیازهای شما را برآورده می‌کند – صدها هزار تم وجود دارد، از هک کردن آنها دست بردارید و چیزی را دریافت کنید که برای شما یا مشتری شما کار می‌کند (در بیشتر موارد)
  • پشتیبانی نویسنده – اگر مشکلی با موضوع وجود دارد، بسیار خوب است که نویسنده به شما کمک کند
  • به‌روزرسانی‌های منظم – اگر می‌خواهید از طرح زمینه برای مدت طولانی استفاده کنید، به‌روزرسانی‌ها ضروری است

لازم نیست:

  • گزینه های سئو – اینها نباید داخلی باشند، باید از Yoast SEO استفاده کنید
  • گزینه های رنگ برای هر عنصر – اگر CSS نمی دانید، یک توسعه دهنده وب استخدام کنید!
  • هر قالب صفحه ممکن است – آیا می دانید که می توانید الگوهای جدیدی را در طرح زمینه فرزند خود ایجاد کنید؟
  • کدهای کوتاه – لازم نیست این کدها در موضوع گنجانده شوند، افزونه های بسیار خوبی برای این کار وجود دارد

متأسفانه، به نظر می‌رسد بازار فروشگاه‌هایی مانند Themeforest به تم‌هایی متمایل است که پر از مربا و پف کرده هستند. من نمی دانم که آیا خریداران نمی خواهند پولی را برای خرید یک تم برای هر مشتری خرج کنند، آنها نمی دانند چگونه کدنویسی کنند یا به سادگی تنبل هستند … به همین دلیل در برخی از تم های خود من گزینه های خاصی را اضافه کرده ام. به طور معمول اضافه نمی شود، با این حال، چیزهایی وجود دارد که فقط به یک موضوع تعلق ندارند، مانند گزینه های SEO یا بیش از 100 کد کوتاه (چه چیزی؟ بله، قبلاً در لیستی از ویژگی های تم دیده بودم).

قیمت و صدور مجوز

واضح است که اینها دو جنبه بسیار مهم در هنگام خرید یک تم هستند. گاهی اوقات شما یک مشتری دارید که بودجه ای به شما داده است تا بیرون بروید و یک تم بخرید، یا شخصاً بودجه ای برای رفع مشکلات اقتصادی دارید، یا شاید تمام پول دنیا را برای خرج کردن دارید. و وقتی نوبت به خرید یک تم تجاری می رسد، بین قیمت و کیفیت همبستگی 100٪ وجود ندارد. به عنوان مثال، تم‌های باکیفیت زیادی در Themeforest وجود دارد که با قیمت 50 دلار به فروش می‌رسند، و چند تم بلوک به همان اندازه خوب به صورت رایگان در WordPress.org وجود دارد (فقط باید آنها را جستجو کنید).

قیمت بالاتر همیشه به معنای کیفیت بالاتر نیست

شخصا من خیلی نگران قیمت موضوع نخواهم بود (مگر اینکه بودجه بسیار کمی دارید). اگر پوسته وردپرس دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید، فروشنده به خوبی قابل اعتماد است و دارای رتبه‌بندی/بررسی مثبت است، و البته تم به خوبی توسعه یافته است، حتی 100 دلار برای تم‌های خاص ممکن است هنوز ارزشش را داشته باشد. من دیده ام که افرادی دو برابر بیشتر هزینه می کنند زیرا تم هایی را خریداری کرده اند که بعداً متوجه شدند دقیقاً آن چیزی نیست که به دنبال آن بودند.

به‌خاطر داشته باشید، اگر بخواهید یک توسعه‌دهنده مستقل استخدام کنید، ممکن است هزاران هزینه برای یک وب‌سایت برای شما داشته باشد. خرید یک طرح زمینه همچنان یک گزینه مقرون به صرفه است حتی اگر یک تم طاقچه با کیفیت بالا را با بودجه بالاتر خریداری کنید.

افکار شما؟

در نهایت می‌خواهم از شما بچه‌ها/بچه‌ها بشنوم. هنگامی که به دنبال یک تم جدید برای خرید هستید، روند شما چیست؟ برخی از تجربیات شما از بازارهای مختلف و فروشگاه های تم چیست؟ من مطمئن هستم که اگر تجربه خوب یا بدی داشته اید، هر کسی که این پست را می خواند، آن را مفید خواهد یافت، بنابراین لطفاً به اشتراک بگذارید!

چگونه تم میخرید؟ تجربه خوب یا بد؟ در زیر نظر دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا